Thursday, April 11, 2013

~Siapakah JODOHKU?~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Siapakah akan menjadi SUAMI saya?? Siapakah yang akan menjadi IMAM saya?? Siapakah yang akan menjadi TEMAN HIDUP saya?? Siapakah yang akan berada di HATI saya?? 

Mungkin ada yang fikir, ini terlalu awal tuk saya fikirkan.. saya sokong apa yang anda smua fikir. tapi pada msa yang sama.. sya prlu jga fkirkan tntang smua ney.. sya msih tidak jumpa siapakah jejaka itu.. saya masih tercari2.. sya tw umur sya bru nk msuk 20 tahun.. tpi pada wktu bgini lah saya perlu mncari.. ya ka?? ermm ntah la.. 

bnyk perkara yang sya perlu sya sdiakan sblum mnjejakkan kaki kedua perkahwinan.. sya perlu bersdia untuk menanggung tanggungjawab sebagai seorang isteri.. btl tk?? jika saya berkahwin pada wktu skarang.. adakah msa sya ckup untk dibahagikn dgn tnggungjwab dgn pmbelajaran.. sdh smstinya tdk..

bkn bermksud saya mw kwin skg.. tpi sya cma trcari2 dan trtany2 siapakan jodoh sya.. dlm otak sya cma trfkir seseorang.. tpi sya tdk yakin klu dya adalah jdoh sya.. huhu..

tidk brmkna klu kta syng kt seseong itu then dya akan jd milik kta.. kn??? ermm..

apa yg sya blh wt skg adalah brdoa agar sya dipertemukan jodh dgn lelaki yang baik2.. baik dri segi latar belakang dan jga pegangan agama..

sya perlukan lelaki yang blh bwa sya ke JANNAH..

insyaALLAH..

doaka sya...

^_^


No comments:

Post a Comment

Meh la komen... :)
nk tw jga apa pendapat korang...
terima kasih...