Sunday, June 23, 2013

~ Dah tak macam dulu lagi ~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Di dalam mana2 prhubungan smstinya ada prubahan.. terutamanya prhubungan diantara gf/bf... btl ka??? (Korang jwb sndiri je LA)

Kenapa msti ada perubahan tu?? Perubahan mcm mna yg ada dlm hbungan tu??? Positif or negatif??? Ermmmmmm

Sdh smstinya ada positif n negatif... yg positifnya.. dya milik anda... anda blh kluar dating dgn dya .. scara automatik.. pnggilan diantara anda dgn si dya akan brubah... anda akan brtambah syang dgn dya ... bla dh dgn si dya.. anda hnya nk dgn dya ja... tetapi...... ada beberapa prkara yg mnyebabkan anda tidak boleh slalu dgn si dya... sdh smstinya anda atau si dya tk nk org len tw psal hbungan anda... btl ka???? Tpi smpai bla... lma2 org len akan tw jga...

Ok...

Perubahan yg negatif... maaf ye .. mngkn prubahan negatif ney lbh kpd lelaki.. sbb tu yg sya nmpk... 

Bla kita (perempuan) dh jd milik dorang (mereka)... ada msanya mereka akan abaikan kta.. knapa??? Korang fkir la sndiri... huhu

Kedua .. klu korang prasan.. stiap kali msg.. msti dorang lmbt reply.. tk pn tk reply langsung... ada beberapa sebab smada tkda kredit, ada  kerja nk dibuat or mlas nk layan... 

Klu dlu .. stiap kali msg.. tk smpai seminit dh kna reply... bla dh brsama... smpat lg kta mndi smntara tnggu msg dorang .. ish3...

Then... awal2 prhubungan.. slalu je ada ayat "saya sayang awak".. "saya pun sayang awak" lma kelamaan.. cnfrm tkda dh ayat mcm tu.. klu ada pn .. dorang akan jwb.. "yer .. saya tahu.." tk pn .. "ye la" Huhuhu... kejamnya.. sedih tw bla kna wt mcm tu.. hati pmpuan ney lembut sngt.. mudah terusik..

Sya terfikir.. knapa tk kekalkan je cara tu.. dlu bkn main mngayat lg.. tpi bla dh jd hak milik.. prkataan love u pun susah nk ckp .. ermmmm....

Mlas dh nk fkir... klu sya jhat .. sya pn akan wt gtu.. tpi disebabkan sya ney tk jahat sngt.. tk la sya wt gtu... tapi tk tw la tuk msa akan dtg...

Ok .. tutup cita....

*awak.... saya sayang sangat kt awak..*

No comments:

Post a Comment

Meh la komen... :)
nk tw jga apa pendapat korang...
terima kasih...