Saturday, June 8, 2013

~ i love u but i can't.. :( ~

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

trlalu sukar tuk kta hadapi segala cubaan dan dugaan dripda Allah.. tpi yg psti.. Allah mnguji kta mngikut kemampuan umatnya...

kali ney sya diuji lagi dgn perkara yg berkaitan dgn hati dan perasaan.. huhu..

rsa mcm tk bernafas tuk hadapinya.. but i have too.. huhu

i love someone tapi sya tk blh dgn dya.. knpa??

bnyk sebabnya.. 

sebab yg trsngt2 pnting adalah..

dya ada GF ok.. wt pa sya nk bersma dgn org yg aa gf.. sya tk nk jd perosak hbungan org.. tk nk!!

seksa2.. hrap sya dpt hdapi smua ney dgn lbh lg..

"saya sayang awak.. tapi saya tak boleh dengan awak. awak tnya saya.. syang saya kat awak yang macam mana.. saya hanya jawab hanya sebagaia abang dan adik.. saya tak boleh bagi tahu yang sebenar.. kenapa.. bagi saya semua tu tak penting.. saya harap awak faham.."


:(


No comments:

Post a Comment

Meh la komen... :)
nk tw jga apa pendapat korang...
terima kasih...