Tuesday, July 30, 2013

~ Saya Takut dan Risau~

Assalamualaikum dan salam sejatera....

Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikit pun ku menyangka
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Begitu sulit ku menyangkal
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri


Di bawah batu nisan kini kau t’lah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
Sungguh ku tak sanggup ini terjadi
Kerna ku sangat cinta


Inilah saat terakhir ku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih

Satu jam saja ku telah bisa
Cintai kamu kamu kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu
Butuh waktuku seumur hidup

Satu jam saja ku telah bisa
Sayangi kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu
Butuh waktuku seumur hidup
Dinanti ku


Satu jam saja ku telah bisa
Cintai kamu kamu kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu
Butuh waktuku seumur hidup

Satu jam saja ku telah bisa
Cintai kamu kamu kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu
Butuh waktuku seumur hidup


~ Saat Terakhir by ST12~

dh hayati dan fahami lirik kt atas...

sya dh ckup hayati dan fham lagu tu.. dan sya yakin.. satu hari lagu ney akan sesuai dgn sya... huhu

sya tk nk!!!

sya takut tuk hadapi smua tu...

sya risau, sya tk kuat tuk hdapinya...

sedih!!! :(

tpi apa lg yg saya blh wt kn.. smua ney adalah ketentuan Allah.. sya hnya mampu bersabar...

blum lg jd.. tpi dh nngis.. huaaa...

tk snggup rsanya..

awak.....

sya syang awak... seandainya kta dh tk sma2 nnti...

sya hrap awak tk lupakan sya...

sya hrap awak maafkan smua kesalahan sya..

sya hrap awak halalkan makan mnum yg awak pnah bg kt sya...

sya hrap awak halalkan smuanya yg awak pernah bg kt sya..

sya nk awak tw..

awak org prtama yg bejaya ambk hati sya bla dh kt "sni"

sya doakan awak bahagia..

awk doakan spaya sya bahagia k...

thanks awak...

:(

Monday, July 29, 2013

~Heartstrings~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Heartstrings!!!

msti korang dh tgk cita ney kn.. trutamnya bg mereka yg mmg minat sngt dgn drama korea ney.. btl tk.. hehe

sya bru je layan cita ney.. setelah skian lma cita ney ada kt dlm xrnal sya... bru skg sya tgk.. hehe.. lmbt ckit...

skg ney sya bru kt ep 4... haha.. msa tk brapa mngizikan tuk layan sngt.. mna nk wt assgmnt lg.. krja2 len lg.. hehe.. so... bla sya free bru la sya layan cita ney..

komen awal sya psal cita ney...

komen awal la..

bg sya.. ok je cita ney... hehe


Pa2 pn.. Yong-hwa ensem.. hahahaha.. ^_^

Sunday, July 21, 2013

~Sebulan dan berlalu~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

~update blog ditgh mlm~

trlalu sukar tuk kta melupakan seseorang.. lbh2 lg org tu tlah berjaya meragut hati kita.. dan makin lma perasaan sayang tu makin bertambah dan ini menyukarkan lagi kta melupakan si dia.. btl tk???

ermmm.

what should i do now..

sebulan tlah berlalu.. (rsanya la)... mksudnya.. masih ada baki 4 bulan tuk mendapat kputusan yg tdk dinantikan.. klu blh sya tk nk tw kputusan tu sbb sya tw.. kmungkinan bsar kputusan itu akan mnyakitkan saya...

dan sya yakin yg tdk semudah itu sya akan melupakan seseorang.. 

skg sya ok dgn dya.. tpi ada msanya prasaan tk snang tu akan hdir dlm diri ney bla trbaca komen org tu..

apa hak sya tuk mnghalang kn..

smua tu adalah berpunca dri saya..

huaaa...

adakah sya mmpunyai kekuatan tuk mnghdapi smua ney bla tba msanya..

sya tk tw... 

dan..

sya takut tuk hdapinya...

tkut tuk hdapi realiti adalah ciri2 individu yg tk berjaya..

owhh tdk...

sya hnya perlukan kekuatan tuk hdapi smua ney.. 

hrap sya diberi kekuatan jika kputusan yg dibuat bkn berpihak pada saya..

mngkn ada yg lbh baik utk dya dan juga tuk sya..

*msti korang tk fham apa yg cba sya smpaikan kn... sorry.. hnya luahan sdikit ja.. selebihnya biarlah sya smpan.. *

just doakan sya tuk tabah hdapi smua ney..

^_^

Wednesday, July 17, 2013

~Capital R~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Capital R is.... someone that i know n love.. cehhh.. hahaha

R adalah utk nma sya dan nma dia... hehe


and now.. i miss him.. ermmm

Thursday, July 11, 2013

~ Sabar la wahai hati~

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

tidak dapat dinafikan lagi.. setiap hari kita sentiasa diduga dan diuji oleh Allah s.w.t.. itu menandakan yang Allah sayang kat kita.. Allah rndu untuk mendengar doa daripada hambaNya.. :)

utk hari ini.. ada 2 perkara buat saya tersentap dan menguji hati dan perasaan.. ermmm...

apa lg yg sya mampu lakukan melainkan bersabar... :)

perkara pertama.. mngkn ia salah saya.. tujuan sya hanya menegur.. tpi tk sngka dgn teguran itu.. org lain marahkan sya.. mngkn dya tk marah.. tpi intonasi suara dya mmbuat saya rsa lain.. tk pe la.. perkara kecil je tu... nnti2 ok la tu.. tpi wt msa ney.. biarlah masing2 ambk ruang tuk tenangkan diri.. :)

msti korang pnah dgr... ORANG YANG DEKAT DENGAN KITA LEBIH BANYAK MENYAKITKAN HATI KITA BERBANDING ORANG YANG JAUH DARI KITA...

dan korang msti penah dgr... ORANG YANG SAKIT HATI ITU LEBIH BANYAK DOSANYA BERBANDING ORANG YANG MENYAKITKAN HATI KITA..

jd dapat dirumuskan yang kita perlu BERSABAR...

perkara kedua pula.. berkaitan dgn si dia.. huhu

sebenarnya dya tk wt pa2 pn.. cma disebabkan satu ayat yang saya baca di FB sdh ckup mmbuatkan hati dan prasaan saya rsa lain... huaaaa...

smpai bla mcm ney...huhu..

sya yg cri msalah sndiri dan sya kna tnggung sendiri..

rizqei!!!!!!!!!!!!!!!

bersabarlah!!!!!!!!!!

insyaAllah smua ney akan okay... :)


Friday, July 5, 2013

~ Ia Tiba Lagi!! ~

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

alhamdulillah.. kta bersua lg..

dan..

alhamdulillah.. bulan yg dinanti2kan oleh smua umat Islam bakal tiba..

smoga bulan yg dinantikan itu mmberi kta pluang utk mnambahkan amalan dan pahala kpdaNya

buat kali ke 3.. (kalu tk silap sya).. sya menunaikan puasa tanpa kluarga disisi.. disebabkan sya berada di negeri orang.. jd sya tdk dpat menunaikan puasa bersama mereka.. hrap diberi kesempatan utk bersahur, berpuasa dan berbuka bersama mereka.. insyaAllah..

hrap sya tabah menghadapi smuanya..

kpd smua umat Islam..

Selamat Menunaikan Rukun Islam ke 4 iaitu Berpuasa Di Bulan Ramadhan..

ikhlas dari sya..

NUR RIZQEIDATIE FATHIN BT ABD RAJAK....